اخبار بیت کوین

بنیان‌گذاران گلسنود: تنها یک عامل می‌تواند موجی از تقاضا برای خرید بیت‌ کوین ایجاد کند

بنیان‌گذاران پلتفرم تحلیلی گلسنود (Glassnode)، معتقدند قیمت بیت‌ کوین پس از تجربه یک دوره طولانی تثبیت در سال جاری، آماده حرکت به قلمروهای ناشناخته است.

به گزارش میهن بلاکچین، یان هاپل (Jan Happel) و یان آلمان (Yann Allemann)، که در پلتفرم X با نام Negentropic شناخته می‌شوند، به دنبال‌کنندگان خود اعلام کردند:

نبرد بیت کوین برای دستیابی به سطح ۶۹,۰۰۰ دلار آغاز شده است.

اظهارات بنیان‌گذاران گلسنود درباره روند آتی بیت کوین

بنیان‌گذاران گلس‌نود، نموداری را به اشتراک گذاشته‌اند که نشان می‌دهد بیت‌ کوین توانسته است از خط روند نزولی خود (مقاومت داینامیک)، که از ماه مارس تاکنون روندی نزولی را به بیت‌ کوین تحمیل کرده بود، عبور کند.

منبع: حساب Negentropics در پلتفرم Xمنبع: حساب Negentropics در پلتفرم X
منبع: حساب Negentropics در پلتفرم X

در گزارشی از سوییس بلاک (Swissblock)، مدیران گلسنود اظهار داشتند شکست این مقاومت به این معناست که بیت‌ کوین آماده صعود به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۴,۰۰۰ دلار و حتی بالاتر از آن است. آن‌ها همچنین انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا را به عنوان یک محرک احتمالی در نظر گرفته‌اند که می‌تواند احساس فومو (FOMO) بازار را درباره بیت‌کوین تحریک کند.

آن‌ها گفتند:

احتمالا پیروزی ترامپ می‌تواند فومو ایجاد کند، اما این دلیل اصلی افزایش قیمت بیت‌ کوین نخواهد بود؛ همانطور که پیروزی هریس نیز همزمان با تنظیم مواضع معامله‌گران، می‌تواند ریسک‌ها را افزایش دهد و موقتا فاد را تحریک کند…

ما نمی‌توانیم نیت‌‌های خوب ترامپ در مورد بیت‌ کوین را نادیده بگیریم، اما در عین حال، به وعده‌های انتخاباتی یک سیاستمدار نیز اعتمادی نیست. به هر حال، اگر فوموی ناشی از انتخابات موجب افزایش قیمت شود، قطعاً تعجب‌آور نخواهد بود.

دونالد ترامپ، که زمانی منتقد سرسخت ارزهای دیجیتال بود، اکنون مواضع خود را تغییر داده و خود را به عنوان یک کاندید حامی کریپتو معرفی کرده است. او در جریان کنفرانس Bitcoin2024 گفت که در صورت پیروزی، اجازه نمی‌دهد دولت آمریکا بیت‌ کوین‌های مصادره شده را در بازار بفروشد و به مقامات دستور می‌دهد این ذخایر را به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگه دارند.

هاپل و آلمان، اعتقاد دارند داده‌های آنچین نشان‌دهنده احتمال حرکت صعودی بیت کوین در آینده است و در عین حال، شاخص خطر بیت‌ کوین یک وضعیت کم‌خطر را نمایش می‌دهد.

آن‌ها اظهار داشتند:

با توجه به مومنتوم صعودی قیمت بیت کوین، صفر بودن شاخص خطر این دارایی و خنثی بودن شاخص فاندامنتال آنچین آن، بازار نسبتا تحت سلطه این دارایی قرار دارد.

منبع: Swissblockمنبع: Swissblock
منبع: Swissblock

در زمان نگارش این مطلب، بیت‌ کوین با قیمت ۶۸,۲۰۷ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته خود، حدود ۰.۳٪ کاهش داشته است.

منبع
Daily Hodl