اخبار آلتکوین

ایپ اکسپرس (Ape Express) پلتفرم ساخت میم‌کوین‌ در ایپ‌چین راه‌اندازی شد؛ محبوب‌ترین میم‌کوین‌های Apechain کدامند؟

در چند روز گذشته، بخش بازی به‌طور کلی احیا شده و اثر چرخش حوزه‌ای که مدت‌ها بسیاری منتظر آن بودند نیز نشانه‌هایی از خود بروز داده است. موضوعی که از دیروز بیشترین توجه بازار را به خود جلب کرده، دو برابر شدن قیمت ایپ کوین (APE) است. اما ورود میم کوین‌های اکوسیستم ایپ کوین نیز این موضوع را داغ‌تر کرده است.

به گزارش میهن بلاکچین، در نگاه اول، به نظر می‌رسد این افزایش ناشی از رشد کلی بخش بازی باشد، اما چگونه ممکن است فقط قیمت ایپ دو برابر شود؟ پس از بررسی شبکه‌های اجتماعی، مشخص شد که نقطه توجه میم (meme) که تا دیروز روی گوت (GOAT) و GOOSE متمرکز بود، به ایپ‌چین (Apechain) منتقل شده است. ایپ چین نیز تصمیم گرفته تا با پامپ میم کوین‌ها وارد بازار شود.

ورود ایپ‌چین به بازار میم کوین‌ها

ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) به وقت تهران، اولین اپلیکیشن پامپ ایپ‌چین به نام ایپ‌اکسپرس (APE Express) راه‌اندازی شد و تیم ایپ‌ کوین رسما در این تعاملات شرکت کردند. تبلیغات رسمی باعث هیجان کاربران قدیمی جامعه میمون‌های کسل (BAYC) شد. پس از تحمل یک بازار کاملا خرسی و نصف و نیمه‌ای از یک بازار گاوی، کاربران قدیمی BAYC بالاخره مکانی برای ثروتمند شدن سریع پیدا کردند. در اولین ساعت راه‌اندازی، حجم معاملات ایپ اکسپرس از یک میلیون دلار فراتر رفت و طی ۱۲ ساعت اول، حجم معاملات آن به ۲۵ میلیون دلار رسید.

منبع: ایپ اکسپرسمنبع: ایپ اکسپرس
منبع: ایپ اکسپرس

معرفی میم کوین‌های محبوب ایپ اکسپرس

ما چند مورد از محبوب‌ترین توکن‌ها را که در حال حاضر رتبه‌بندی شده‌اند بر اساس ارزش بازار جمع‌آوری کرده‌ایم. همه این توکن‌ها دارای ارزش بازاری بیش از یک میلیون دلار هستند و حتی دو توکن دارای ارزش بازاری بیش از ده میلیون دلار هستند.

نکته: قیمت توکن‌های میم نوسانات زیادی دارد و خطرات زیادی به همراه دارد. سرمایه‌گذاران باید به‌طور کامل خطرات را ارزیابی کرده و با احتیاط مشارکت کنند. این مقاله صرفاً اطلاعاتی را بر اساس نقاط داغ بازار به اشتراک می‌گذارد. نویسنده و پلتفرم هیچ‌گونه ضمانتی در مورد کامل بودن و دقت محتوا نمی‌دهند. در ضمن، این مقاله هیچ‌گونه مشاوره سرمایه‌گذاری نیست.

کرتیس (CURTIS) – بنیان‌گذار BAYC

  • حجم معاملات ۲۴ ساعته: ۱۲.۳ میلیون دلار
  • ارزش بازار فعلی: ۲۴ میلیون دلار
  • اوج ارزش بازار: ۲۹ میلیون دلار
کرتیسکرتیس
کرتیس

برد (BORED)

  • حجم معاملات ۲۴ ساعته: ۲.۴ میلیون دلار
  • ارزش بازار فعلی: ۱۵.۵۸ میلیون دلار
  • اوج ارزش بازار: ۱۸.۵ میلیون دلار
بردبرد
برد

کریپتو ایزفان (CIF) – اولین میم‌کوین در ایپ‌چین

  • حجم معاملات ۲۴ ساعته: ۴ میلیون دلار
  • ارزش بازار فعلی: ۸.۵ میلیون دلار
  • اوج ارزش بازار: ۳.۷۸ میلیون دلار
کریپتو ایز فانکریپتو ایز فان
کریپتو ایز فان

ایپ (APE)

  • حجم معاملات ۲۴ ساعته: ۱.۸ میلیون دلار
  • ارزش بازار فعلی: ۳.۴۲ میلیون دلار
  • اوج ارزش بازار: ۶.۱ میلیون دلار
ایپایپ
ایپ

از یک سو، ارز بومی ایپ‌چین بازار را به سمت بالا می‌کشد و از سوی دیگر، سگ‌های طلایی این شبکه (میم‌کوین‌های دوجی) به‌طور پیوسته عرضه می‌شوند. بازیکنان بی‌تاب بیشتر از همیشه هیجان‌زده شده‌اند و مشتاق خرید ایپ‌کوین هستند.

اما همان‌طور که می‌گویند، جایی که پول باشد، کلاهبردار نیز وجود دارد. ایپ‌چین نه‌تنها بازیکنان را هیجان‌زده کرده، بلکه فرصت جدیدی برای کلاهبرداران نیز فراهم کرده است. کمتر از یک ساعت پس از راه اندازی ایپ اکسپرس، پاپ پانک (Pop Punk)، یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم امنیت وب ۳ به نام g8keep، پستی گذاشت که نشان می‌داد او در ایپ‌چین مورد حمله فیشینگ قرار گرفته و ۱۱۰٬۰۰۰ دلار از دست داده است.

منبع: پاپ پانکمنبع: پاپ پانک
منبع: پاپ پانک

حتی کارشناسان امنیتی در این صنعت نیز قربانی فیشینگ می‌شوند که نشان‌دهنده میزان شیوع کلاهبرداری‌های آنچین است.

چگونه می‌توان به‌طور ایمن در ایپ‌اکسپرس مشارکت کرد؟

ابتدا، ایپ‌کوین را به کیف پول اتریومی خود منتقل کرده و شبکه ایپ‌چین را با جزئیات زیر به کیف پول خود اضافه کنید:

Network Name: ApeChain
Network address: https://apechain.calderachain.xyz/http
Chain ID: 33139
Currency symbol: APE
Block Explorer	https://apechain.calderaexplorer.xyz/


اگر از کیف پول اوکی‌اکس استفاده می‌کنید، می‌توانید مستقیماً ایپ‌چین را انتخاب کنید. ایپ کوین را از شبکه اصلی اتریوم به ایپ‌چین از طریق پل رسمی (Bridge) منتقل کنید. دقت کنید هر مرحله از فرآیند، از جمله اتصال کیف پول و تأیید امضا، باید به‌طور دقیق بررسی شود. اگر با عملیات ناآشنا هستید، پیشنهاد می‌شود ابتدا با مبلغی کم امتحان کنید.
بریج رسمی:

https://apechain.com/portal
بریچ ایپ‌چینبریچ ایپ‌چین
بریچ ایپ‌چین

وارد Ape Express شوید و از طریق «Explore» مستقیماً توکن مورد نظر را برای معامله انتخاب کنید. در اینجا، کرتیس که بالاترین ارزش فعلی بازار را دارد به‌عنوان نمونه در نظر گرفته شده است.

ایپ اکسپرسایپ اکسپرس
ایپ اکسپرس

همچنین می‌توانید توکن منحصر به خود را از طریق گزینه «Create» بسازید.

تا زمان نگارش این متن، ایپ‌کوین بیش از ۱۰۰٪ افزایش داشته و همچنین قیمت برخی از ارزهای بخش بازی را نیز بالا برده است. در همین حال، شایعه شده که dYdX نیز اپلیکیشن «Meme Pump» را راه‌اندازی خواهد کرد. به محض انتشار این خبر، قیمت توکن دی‌وای‌دی‌ایکس حدود ۳۰٪ در مدت کوتاهی افزایش پیدا کرد.

واضح است که بازار فعلی دوباره به ورود پروژه‌های قدیمی به بازار میم کوین‌ها بها می‌دهد. مشابه با شیدایی اینسکریپشن‌های سه ماهه آخر سال گذشته و سان‌پامپ (SunPump) در تابستان امسال، میم کوین‌ها بار دیگر به‌عنوان انتخاب اول برای احیای پروژه‌های قدیمی مطرح شده است.

از دید اولیه، ایپ‌چین با استفاده از میم کوین‌ها به‌عنوان نقطه ورود، حرکت خوبی انجام داده است. اینکه آیا محبوبیت ایپ‌چین موقتی است یا ماندگار، موضوعی است که باید در آینده نتایج آن را مشاهده کنیم.

منبع
Mihanblockchain