اخبار آلتکوین

در هفته آخر اکتبر ۲۰۲۴ چشم از این ۳ آلت کوین برندارید!

فعالان بازار، منتظر شروع شدن آلت سیزن در ماه اکتبر (مهر) بوده‌اند، اما انتظارشان بی‌پاسخ ماند. با این حال، برخی از آلت کوین‌ها هستند که توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین، ۳ آلت کوین هستند که توجه زیادی به آن‌ها می‌شود و ممکن است بتوانند صعود چشمگیری داشته باشند. در ادامه مطلب به تحلیل این ۳ آلت کوین؛ آلت کوین‌هایی که باید این هفته چشم‌هایمان به‌ آن‌ها دوخته شده باشند!

آلت کوین اول: ورلدکوین (WLD)

بلاکچین جدید ورلدچین (World Chain) که انتظار می‌‌رود به‌زودی راه‌اندازی شود، باعث شده توجه سرمایه‌گذاران به سمت ورلد کوین جلب شود.

درحال حاضر، ورلد کوین در نزدیکی مقاومت ۲.۴۶ دلارش قرار دارد. با این حال، تغییر برند این پروژه به ورلد (World) و عرضه نسخه ورلد آی‌دی ۳.۰ (World ID 3.0)، می‌تواند باعث افزایش قیمت ورلد کوین شود.

اگر ورلد کوین بتواند این مقاومت را بشکند، ممکن است که قیمتش ۲۱٪ دیگر نیز افزایش یابد و به ۳ دلار برسد.

تحلیل قیمت ورلد کوین (WLD) - منبع: TradingViewتحلیل قیمت ورلد کوین (WLD) - منبع: TradingView
تحلیل قیمت ورلد کوین (WLD) – منبع: TradingView

از سوی دیگر، اگر ورلد کوین نتواند مقاومت ۲.۴۶ دلار را بشکند، ممکن است که قیمتش سقوط کند. در این صورت، ممکن است تا ۲.۱۱ دلار نیز کاهش یابد و سود‌هایی را که معامله‌گران به‌تازگی به‌دست آورده‌اند از بین ببرد.

آلت کوین دوم: کاردانو (ADA)

قرار است کاردانو این هفته ۱۸.۵۳ میلیون توکن ADA (بیش از ۶.۵ میلیون دلار) را آزاد کند. آزادسازی توکن‌ها باعث افزایش عرضه می‌شود و معمولا یک سیگنال نزولی است. با این وجود، آزادسازی کاردانو در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) باعث شد که قیمت کاردانو ۷٪ افزایش یابد؛ این موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران انتظارات مشابهی درمورد آزادسازی آتی داشته باشند.

اگر این آزادسازی مانند دفعه قبل باعث افزایش قیمت شود، می‌تواند به کاردانو کمک کند تا از مقاومت ۰.۳۷۱ دلار عبور کند.

تحلیل قیمت کاردانو (ADA) - منبع: TradingViewتحلیل قیمت کاردانو (ADA) - منبع: TradingView
تحلیل قیمت کاردانو (ADA) – منبع: TradingView

اما در صورتی که کاردانو نتواند مقاومت ۰.۳۷۱ دلار را رو به بالا بشکند، ممکن است فاز تثبیت و رنج زدن ADA ادامه‌دار باشد و بالای سطح ۰.۳۳۹ دلار باقی بماند. در این صورت، تا زمانی که معامله‌گران تصمیمی قاطع نگیرند، کاردانو به حرکت جانبی خود در این کانال افقی ادامه خواهد داد.

آلت کوین سوم: دوج کوین (DOGE)

با اینکه تغییرات خاصی در دوج کوین رخ نداده، این ارز دیجیتال مورد توجهی قرار گرفته که به بخش میم کوین‌ها معطوف شده است. این توجه باعث افزایش قیمت دوج کوین شده و آن‌ را با باقی میم کوین‌ها همراه کرده است.

قیمت دوج کوین در طول هفته گذشته ۳۳٪ افزایش یافته و انتظار می‌رود به روند صعودی خود ادامه دهد. در صورتی که قیمت بالای ۰.۱۴۷ دلار باقی بماند، ممکن است دوج کوین ۱۸٪ دیگر نیز رشد کند و به سمت مقاومت ۰.۱۷۶ دلار حرکت کند. اگر با موفقیت از این مقاومت عبور کند، قیمت دوج کوین به بالاترین سطح ۶ ماهه خود خواهد رسید.

با این وجود، معامله‌گران معمولا پس از کسب سود از میم کوین‌ها، آن‌ها را می‌فروشند. اگر این اتفاق برای دوج کوین رخ دهد، فشار فروشی به قیمت دوج کوین وارد می‌شود که می‌تواند باعث شود تا قیمت به ۰.۱۳۰ دلار هم سقوط کند. در این صورت، سناریو صعودی باطل می‌شود و دوج کوین دوباره وارد فاز تثبیت خواهد شد.

تحلیل قیمت دوج کوین (DOGE) - منبع: TradingViewتحلیل قیمت دوج کوین (DOGE) - منبع: TradingView
تحلیل قیمت دوج کوین (DOGE) – منبع: TradingView
منبع
beincrypto