اخبار آلتکوین

سنتیمنت: دوج کوین و شیبا اینو سیگنال نزولی نشان می‌دهند!

داده‌های سنتیمنت (Santiment) حاکی از آن است که احتمالا میم کوین‌هایی که تم سگ دارند، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) اصلاح قیمت خواهند داشت. به نظر این پلتفرم تحلیلی، این دو میم کوین بالاترین نرخ بحث را در پنج ماه گذشته داشته‌اند و این امر نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران ممکن است به زودی سرمایه خود را به سمت پروژه‌های دیگر سوق دهند.

به گزارش میهن بلاکچین، بعد از ماه‌ها رکود، لایت کوین نیز جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده است. سنتیمنت همچنین به تحلیل قیمت‌های لایت کوین و بیت کوین پرداخت و دلایل رشد قیمت آن‌ها را عنوان کرد.

آیا رشد دوج کوین و شیبا اینو ادامه خواهد داشت؟

بر اساس داده‌های سنتیمنت، حس فومو (FOMO) باعث شده تا سرمایه‌گذاران به سمت دوج کوین و شیبا اینو هجوم ببرند؛ این موضوع می‌تواند باعث شود تا قیمت این میم کوین‌ها به سقف محلی برسد.

سنتیمنت این‌طور نوشت:

فعالان بازار انتظار دارند تا بیت کوین مقاومت ۷۰,۰۰۰ دلار را رو به بالا بشکند، این موضوع باعث شده تا معامله‌گران سرمایه بیشتری را به میم کوین‌های پر ریسک وارد کنند؛ توکن‌هایی که میزان بحث درباره آن‌ها به‌ بالاترین میزان خود در ۵ ماه گذشته رسیده است.

این در حالی است که به پروژه‌هایی مانند آربیتروم (Arbitrum) و آپتیمیزم (Optimism) بی‌توجهی می‌شود. درست است که شاید این میم کوین‌ها کمی دیگر رشد کنند، اما داده‌های گذشته به ما نشان می‌دهند توکن‌هایی که به‌ آن‌ها توجهی نمی‌شود پرسودتر خواهند بود.

بحث درمورد دوج کوین وشیبا اینو به بالاترین سطح ۵ ماهه خود رسیده است - منبع: حساب Santiment در Xبحث درمورد دوج کوین وشیبا اینو به بالاترین سطح ۵ ماهه خود رسیده است - منبع: حساب Santiment در X
بحث درمورد دوج کوین وشیبا اینو به بالاترین سطح ۵ ماهه خود رسیده است – منبع: حساب Santiment در X

در زمان نگارش، قیمت دوج کوین حدودا معادل ۰.۱۴۶ دلار و قیمت شیبا اینو حدودا ۰.۰۰۰۰۱۸۷۵ دلار است.

افزایش نهنگ‌های بیت کوین و توجه دوباره معامله‌گران به لایت کوین

به‌نظر می‌رسد دلیل افزایش اخیر قیمت بیت کوین، افزایش تعداد نهنگ‌های بیت کوین در طول ماه اکتبر بوده است.

سنتیمنت در مورد افزایش قیمت بیت کوین نوشت:

درست زمانی که قیمت بیت کوین حدودا ۵۹,۰۰۰ دلار بود، تعداد نهنگ‌های بیت کوین به‌طور قابل توجهی افزایش یافت. در بازه زمانی بین تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۳ اکتبر (۱۹ تا ۲۲ مهر)، تعداد کیف پول‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱,۰۰۰ بیت کوین دارند به میزان ۲۶۸ واحد افزایش یافت؛ احتمالا این موضوع نقشی برجسته در افزایش قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال داشته است.

افزایش دارایی بیت کوین نهنگ‌ها در ماه اکتبر - منبع: حساب Santiment در Xافزایش دارایی بیت کوین نهنگ‌ها در ماه اکتبر - منبع: حساب Santiment در X
افزایش دارایی بیت کوین نهنگ‌ها در ماه اکتبر – منبع: حساب Santiment در X

در زمان نگارش مطلب، قیمت بیت کوین حدودا ۶۸,۲۶۷ دلار است.

سنتیمنت در ادامه به تحلیل لایت کوین (LTC) پرداخت و اشاره کرد ممکن است دلیل افزایش قیمت اخیر این ارز دیجیتال، افزایش حجم تراکنش‌های درون شبکه و علاقه‌مند شدن سرمایه‌گذاران خرده فروش به آن باشد.

سنتیمنت درمورد لایت کوین گفت:

اخیرا لایت کوین روند صعودی کوچکی داشته و برای اولین بار از ماه جولای، قیمتش به بالای ۷۳ دلار رسیده است. این اولین بار از فصل بهار تاکنون است که قیمت لایت کوین رشدی داشته که آن را از بیت کوین و باقی آلت کوین‌ها متمایز کرده است.

لایت کوین در زمان نگارش حدودا ۷۲.۹۷ دلار قیمت دارد.

حجم معاملات لایت کوین به بالاترین سطح ۱۶ ماه اخیر رسیده است - منبع: حساب Santiment در Xحجم معاملات لایت کوین به بالاترین سطح ۱۶ ماه اخیر رسیده است - منبع: حساب Santiment در X
حجم معاملات لایت کوین به بالاترین سطح ۱۶ ماه اخیر رسیده است – منبع: حساب Santiment در X
منبع
dailyhodl