مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

آینده روشن دارایی‌های دنیای واقعی! برترین توکن‌های این بخش کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بخش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) در بازار کریپتو به سرعت در حال رشد است. سرمایه‌گذاری‌های بزرگ شرکت‌های نهادی مانند بلک‌راک و گلدمن ساکس نشان‌دهنده اهمیت بالای این بخش است.

در این بخش با توکن‌سازی دارایی‌های واقعی مانند املاک و مستغلات، وام‌ها و اوراق قرضه، فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پروژه‌های این بخش در سال‌های آینده رشد زیادی داشته باشند؛ زیرا اکثر ابزارها و بازارها توکنیزه می‌شوند.

اوندو فایننس

یکی از پروژه‌های مهم در این بخش، اوندو فایننس (Ondo Finance) است. این پروژه محصولات مالی توکنیزه‌شده را ارائه می‌دهد و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) و امور مالی سنتی را به هم متصل می‌کند.

RamzarzRamzarz ۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!

شروع

اوندو با پشتیبانی بلک‌راک و ادغام با صندوق BID بلک‌راک روی اتریوم فعالیت می‌کند. ارزش کل قفل شده (TVL) کنونی اوندو ۵۷۴ میلیون دلار است و پتانسیل رسیدن به ۱ میلیارد دلار را دارد. قیمت توکن اوندو کمی بیش از ۱ دلار و ارزش بازار آن ۱.۴۷ میلیارد دلار است.

کلیرپول فایننس

پروژه دیگر، کلیرپول فایننس (Clearpool Finance) است که یک بازار اعتباری غیرمتمرکز را ارائه می‌دهد. این پروژه خدمات وام‌دهی و قرض‌ گرفتن کریپتو بدون مجوز را برای استانداردهای دیفای نهادی فراهم می‌کند.

کلیرپول صندوق اعتباری خود را روی اوالانچ راه‌اندازی کرده و بازدهی بالاتری برای وام‌دهندگان فراهم می‌کند. ارزش بازار فعلی کلیرپول ۹۳ میلیون دلار است و قیمت توکن CPOOL برابر ۰.۱۴ دلار است. کلیرپول به طور فعال در حال رشد است و با شرکت‌هایی مانند SYX Tech برای اطلاعات اعتباری فوری همکاری می‌کند.

پلی‌ترید فایننس

سومین پروژه مهم، پلی‌ترید فایننس (Polytrade Finance) است که فروشندگان، خریداران، بیمه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران را به هم متصل می‌کند تا تجارت جهانی برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تسهیل کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

پلی‌ترید با همکاری نام‌های بزرگی مانند مسترکارت و لیونل مسی و پشتیبانی از ماتریکس، استودیوهای پالیگان، آلفا ویو و کوین‌سویچ فعالیت می‌کند. ارزش بازار پلی‌ترید ۲۵.۵ میلیون دلار و قیمت توکن TRADE کمی کمتر از ۰.۰۶۵ دلار است.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!
منبع کوین پدیا