مدیرعامل آنیموکا برندز: هر پروژه وب ۳ بهزودی یک تجربه تلگرامی خواهد داشت
رابی یانگ (Robby Yung)، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری ارزهای دیجیتال آنیموکا برندز (Animoca Brands)، پیشبینی میکند که به زودی هر پروژه وب ۳ یک تجربه تلگرامی خواهد داشت. این پیشبینی در پی موفقیت چشمگیر بازیهای مبتنی بر ارز دیجیتال در تلگرام مانند همستر کامبت با جذب بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر است. یانگ این روند را آغاز پذیرش گسترده میداند و معتقد است هر اپلیکیشن وب ۳ یک استراتژی تلگرامی برای جذب کاربر خواهد داشت. او میگوید این میتواند به شکلهای مختلف از جمله بازی یا چت آموزشی باشد. یانگ، تلگرام را نماینده پذیرش گسترده میداند و به آمار قابل توجه کاربران اشاره میکند. او معتقد است تلگرام اولین پلتفرم مهم با توزیع جهانی است که محدودیتی برای ویژگیهای وب ۳ ندارد. بازیهای تپ تو اِرن، قدرت مکانیسمهای وایرالی در تلگرام را نشان دادهاند و یانگ پیشبینی میکند سایر پروژهها نیز از این استراتژیهای بازاریابی برای تقویت خدمات غیر تلگرامی خود استفاده خواهند کرد.