مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

تقویم آزادسازی توکن‌ها در ماه‌‌های آینده! کدام توکن‌ها در معرض کاهش قیمت قرار می‌گیرند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ماه‌های آینده چندین رویداد آزادسازی توکن انجام خواهد شد که می‌تواند موجب کاهش شدید قیمت‌ها شود. این آزادسازی‌ها مقدار زیادی عرضه جدید به بازار وارد می‌کنند که می‌تواند بازار آلت‌کوین‌ها را بی‌ثبات کند.

توکن تیا (TIA) قرار است آزادسازی ۱۷۵ میلیون توکن را انجام دهد و این رویداد ۳۹۰ درصد به عرضه در حال گردش آن اضافه می‌کند. این توکن از بالاترین قیمت خود ۷۹.۸ درصد کاهش یافته و آزادسازی آتی می‌تواند موجب کاهش قیمت بیشتر شود.

توکن جیتو (JTO) نیز در تاریخ ۷ دسامبر، ۱۳۵.۷۲ میلیون توکن را آنلاک می‌کند و با افزایش ۱۶۶ درصدی عرضه در ۶ ماه آینده مواجه خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

توسعه‌دهندگان اوندو (ONDO) نیز تا ۱۸ ژانویه ۱.۱۴ میلیارد دلار توکن را آزادسازی خواهند کرد که موجب افزایش ۱۳۴ درصدی عرضه می‌شود.

در این میان، زتا چین (ZETA) حدود ۵۳.۸۹ میلیون توکن را در ماه سپتامبر آزادسازی می‌کند. این آزادسازی میزان عرضه کلی توکن را تا ماه مارس ۲۰۲۵ به ۳۵۷.۹۴ میلیون توکن افزایش می‌دهد.

توکن پورتال (PORTAL) نیز با آزادسازی ۲۵.۶۱ میلیون توکن در ۲۹ سپتامبر، عرضه خود را طی شش ماه آینده تا ۱۱۵درصد افزایش خواهد داد.

همچنین توکن استارگیت فایننس (STG) طی شش ماه آینده ۴۲ درصد افزایش عرضه خواهد داشت. آزادسازی تدریجی این توکن به اعضای تیم و سرمایه‌گذاران اولیه اختصاص داده می‌شود.

انتظار می‌رود که ورلد کوین (WLD) نیز در ۳۰ روز آینده با ۳۷.۵ درصد افزایش عرضه در گردش مواجه شود که در درجه اول به اعضای جامعه و سرمایه‌گذاران تعلق خواهد گرفت.

تاریخ نشان داده که آزادسازی‌های بزرگ می‌تواند به کاهش شدید قیمت‌ها منجر شود. برای مثال دی‌وای‌دی‌ایکس (dYdX) پس از آزادسازی ۲.۱۲ میلیون توکن در ماه می با ۶۱ درصد کاهش مواجه شد.

به طور مشابه، پایت نتورک (PYTH) و اوالانچ (AVAX) نیز به ترتیب با ۵۵ و ۶۶ درصد کاهش پس از آزادسازی روبه‌رو شدند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ