مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

نهنگ‌ها به سولانا حمله کردند! چه اتفاقی برای قیمت می‌افتد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در آخرین جلسه معاملاتی، سولانا (SOL) یکی از دارایی‌های پررونق بود و عملکرد مطلوب آن همچنان ادامه دارد. این رشد عمدتاً به دلیل افزایش قیمت سولانا و خریدهای عمده توسط نهنگ‌های بازار طی ۲۴ ساعت گذشته به وقوع پیوسته است.

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، سولانا در ۹ سپتامبر جزو چهار دارایی ترند بازار بود و تا پایان جلسه معاملاتی به رتبه ششم رسید. همچنین، میزان احساسات مثبت نسبت به SOL بیش از ۶۵ درصد بود که نشان‌دهنده خوش‌بینی بالا به این دارایی است.

در زمان نگارش این مطلب، سولانا همچنان در رتبه ششم قرار دارد و احساسات مثبت پیرامون آن بیش از ۶۳ درصد است. شاخص حجم اجتماعی آن نیز بیش از ۳ درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد سولانا بخش قابل توجهی از بحث‌ها در بخش ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

تحلیل ای‌ام‌بی‌کریپتو (AMBCrypto) از نمودار روزانه قیمت سولانا نشان می‌دهد که توکن SOL در جلسه معاملاتی اخیر ۳.۸۱ درصد افزایش قیمت داشته و به ۱۳۵ دلار رسیده است.

این سومین روز متوالی افزایش قیمت برای سولانا به حساب می‌آید. اما در زمان نگارش این خبر، قیمت آن با کاهشی ۱.۴ درصدی نسبت به روز گذشته به ۱۳۱.۸۸ دلار رسیده است.

این افت جزئی پس از صعود روزهای گذشته رخ داده و هرچند سولانا همچنان در روند نزولی قرار دارد اما این روند به تدریج ضعیف‌تر شده است.solana-whale-buys-23-mln-tokens-what-it-means-for-sol-

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که سولانا در حال نزدیک شدن به محدوده خنثی است که می‌تواند نشانه‌ای از تغییر یا تثبیت قیمت باشد.

همچنین، داده‌های سول‌اسکن (Solscan) حاکی از آن است که یک نهنگ طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۷۰۶۶۶ توکن SOL به ارزش تقریبی ۲۳ میلیون دلار را خریداری کرده که این فعالیت معمولاً به عنوان نشانه‌ای از اعتماد به پتانسیل صعود یک دارایی در آینده در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند موجب افزایش قیمت آن شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو