مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

اینترنت کامپیوتر بیش از ۱۴ درصد افزایش یافت! چقدر دیگر احتمال افزایش وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رمزارز اینترنت کامپیوتر (ICP) با افزایش قیمت قابل توجهی در بازار کریپتو مواجه شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، اینترنت کامپیوتر موفق شده با بیش از ۱۴ درصد افزایش قیمت، به بالاترین سطح روزانه ۹.۰۸ دلار برسد.

با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۸.۴۹ دلار قرار دارد. همراه با این افزایش قیمت، حجم معاملات روزانه نیز، بیش از ۱۷۷ درصد رشد کرده و به ۱۶۹.۳۲ میلیون دلار رسیده است که نشان‌دهنده افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران و معامله‌گران است.

در این میان، تحلیل‌ تکنیکال اینترنت کامپیوتر احتمال یک رشد ۲۵ درصدی دیگر را نشان می‎‌دهد؛ اما باید توجه کرد که این رشد بستگی به عبور از مقاومت ۸.۹ دلاری دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

اگر اینترنت کامپیوتر بتواند یک کندل روزانه بالای ۹ دلار ببندد، احتمال دارد قیمت آن به ۱۱ دلار برسد که به معنای افزایش ۲۵ درصدی است.breakout-alert-internet-computer-icp-price-jumps-14-eyes-on-11-target

در حال حاضر، اینترنت کامپیوتر زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) معامله می‌شود. با اینکه حرکت قیمت اینترنت کامپیوتر زیر میانگین متحرک نشان‌دهنده برخی چالش‌ها در بازار است، اما این توکن همچنان در یک روند صعودی قرار دارد.

قابل توجه است که این دومین بار از آگوست ۲۰۲۴ است که اینترنت کامپیوتر به مقاومت ۸.۹ دلار می‌رسد. دفعه قبلی که قیمت به این سطح رسید، تحت فشار فروش شدید قرار گرفت و تقریباً ۲۰ درصد کاهش یافت.

اما این بار مشارکت و احساسات سرمایه‌گذاران تغییر کرده است که می‌تواند احتمال عبور از این سطح مقاومتی را افزایش دهد.

علاوه بر این، داده‌های درون‌زنجیره‌ای نیز به نفع این ارز دیجیتال است. در حال حاضر، نسبت لانگ/شورت (Long/Short) حدود ۱.۰۱۹ است که نشان‌دهنده احساسات صعودی بازار است.

همچنین سود باز قراردادهای اینترنت کامپیوتر ۲۱ درصد افزایش یافته که بیانگر افزایش موقعیت‌های لانگ در بازار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین پدیا