مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

در هفته‌ای که گذشت، کدام رمزارز انتخاب اول سرمایه‌گذاران سازمانی بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هفته گذشته، محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با سولانا (SOL) با وجود مشکلات فراوان این رمزارز در بازار، شاهد سرمایه ورود قابل‌توجهی بودند.

طبق گزارش‌‌ها، خروج سرمایه از محصولات سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال و صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) به ۷۲۶ میلیون دلار رسید که مشابه با خروجی‌های ثبت‌شده در ماه مارس است.

این جریان خروجی‌ بزرگ‌ترین میزان ثبت‌شده در سال جاری محسوب می‌شود و بیشتر به دلیل داده‌های اقتصادی است که احساسات نزولی را در بازار تشدید کرده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در حال حاضر، سرمایه‌گذاران سازمانی به دلیل شرایط نامطمئن بازار، جانب احتیاط را در پیش گرفته‌اند. محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین در هفته گذشته شاهد خروجی‌ ۶۴۳ میلیون دلاری بودند و محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم نیز خروجی‌ ۹۸ میلیون دلاری را ثبت کردند.

این وضعیت نشان‌دهنده کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ به بازار است.

با این حال، محصولات سرمایه‌گذاری سولانا توانستند با جذب حدود ۶.۲ میلیون دلار سرمایه، بیشترین ورود سرمایه را در هفته گذشته داشته باشند. این مسئله می‌تواند به تغییر احساسات بازار و افزایش قیمت سولانا کمک کند.

همان‌طور که گفته شد، شرایط اقتصاد کلان باعث ایجاد ترس و عدم اطمینان در بازارها شده است. برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو آمریکا به‌زودی نرخ بهره را ۲۵ واحد پایه کاهش خواهد داد و برخی دیگر حتی انتظار دارند نرخ بهره تا ۵۰ واحد پایه کاهش یابد.

این تغییرات اقتصادی می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یوتودِی