مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

میم‌کوین‌ها، نیروی محرکه سوشی‌سواپ برای صعود به ۱ دلار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

راه‌اندازی پلتفرم تولید میم‌کوین دوجو (Dojo) توسط سوشی‌سواپ (SushiSwap) ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت توکن سوشی (SUSHI) داشته باشد.

بر اساس داده‌های بازار، در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت سوشی‌سواپ ۷ درصد افزایش یافته که بخشی از آن به دلیل بهبود کلی بازار ارزهای دیجیتال و رشد قیمت بیت‌کوین (BTC) است.

در همین حال، راه‌اندازی دوجو که با همکاری صرافی غیرمتمرکز Goat انجام شده، نیز نقش مهمی در این افزایش قیمت داشته است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این اقدام می‌تواند قیمت SUSHI را تا ۳۹ درصد دیگر افزایش داده و به ۱ دلار برساند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دوجو به عنوان پلتفرمی برای راه‌اندازی میم‌کوین طراحی شده و قرار است ساده و در عین حال با امنیت بالا باشد.

ویژگی‌های منحصر به فرد دوجو، از جمله معاملات فوری و بدون اسلیپیج (Slippage)، می‌تواند موفقیت‌هایی مشابه پامپ.فان (Pump.Fun) را برای سوشی‌سواپ به ارمغان بیاورد.

در حالی که راه‌اندازی دوجو به ۱۷ سپتامبر موکول شده، سوشی‌سواپ با ارائه نقدینگی عمیق برای توکن‌های راه‌اندازی شده در دوجو، نقش مهمی در موفقیت این پلتفرم ایفا خواهد کرد.

قیمت سوشی‌سواپ از ماه می در یک کانال نزولی حرکت می‌کند و در حال حاضر به سقف کانال نزدیک شده است. در صورت بریک‌آوت قیمت از سقف کانال، می‌توان انتظار افزایش آن به محدوده مقاومتی ۰.۸۸ دلار را داشت.

این محدوده با میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) نیز مطابقت دارد و عبور از آن می‌تواند قیمت را به سمت ۱ دلار سوق دهد.can-sushiswap-price-hit-1-amid-new-meme-coin-launch-pad-release

با این حال، اگر قیمت نتواند از مقاومت کانال عبور کند، احتمال کاهش آن تا محدوده حمایتی ۰.۵۴ دلار و حتی محدوده کف کانال، یعنی ۰.۳۰ دلار نیز وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ