مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

نهنگ‌ها دوباره به بازار تون‌کوین هجوم آورده‌اند! یک صعود بزرگ در پیش است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از دستگیری پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، ارزش تون‌کوین (TON)، ارز دیجیتال مرتبط با این پیام‌رسان، به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت. این افت قیمت، فرصت خوبی را برای نهنگ‌های بازار فراهم کرد تا به سرعت اقدام به خرید توکن‌های TON کنند.

اکنون که قیمت تون‌کوین در حال بازگشت به سطوح قبلی است، نهنگ‌ها در موقعیتی قرار دارند که می‌توانند از رشد قیمت بهره‌مند شوند و این موضوع نشان‌دهنده احتمال تداوم روند صعودی در روزهای آینده است.

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، تعداد نهنگ‌های تون‌کوین در روزهای اخیر به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. در هفته گذشته، تعداد آدرس‌هایی که بین ۱۰ هزار تا یک میلیون توکن TON نگهداری می‌کنند، ۳ درصد بیشتر شده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TON

به این ترتیب، نهنگ‌ها اکنون کنترل ۵۳.۱۷ درصد از موجودی در گردش این ارز دیجیتال را در اختیار دارند.

علاوه بر این، میزان فروش تون‌کوین توسط دارندگان نیز کاهش یافته است. در همین راستا، بر اساس داده‌های سنتیمنت، از تاریخ ۴ سپتامبر، تعداد توکن‌های TON موجود در صرافی‌ها ۵ درصد کاهش یافته است.

این امر نشان می‌دهد که دارندگان، این توکن‌ها را به کیف‌پول‌های خصوصی خود منتقل کرده‌اند و قصد نگهداری طولانی‌مدت آن‌ها را دارند. کاهش موجودی تون‌کوین در صرافی‌ها می‌تواند از فشار فروش بکاهد و در صورت ثبات تقاضا، قیمت TON افزایش یابد.

در این میان، وضعیت اندیکاتور مکدی (MACD) نیز افزایش تقاضا را تأیید کرده و سیگنال صعود صادر کرده است. در صورت افزایش فشار خرید، قیمت TON می‌تواند ابتدا به ۵.۳۲ دلار و سپس به ۵.۹۵ دلار برسد.toncoin-whales-make-a-comeback-

در مقابل، در صورت افزایش حجم فروش برای برداشت سود، این پیش‌بینی‌های صعودی ممکن است باطل شوند و قیمت تون‌کوین تا ۴.۵۱ دلار کاهش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو