مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

پرتاب راکت پول به آسمان؛ بایننس با پشتیبانی از RPL قیمت را به شدت بالا برد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال راکت پول (RPL) در ۲۴ ساعت گذشته یک رشد چشمگیر ۳۰ درصدی را تجربه کرد. این رشد به‌ دلیل اطلاعیه جدید صرافی بایننس، مبنی بر راه‌اندازی قراردادهای آتی دائمی برای این توکن، رخ داده است.rocket-pool-rpl-price-skyrockets-30-this-binance-announcement-

راکت پول یک استخر غیرمتمرکز برای لیکویید استیکینگ اتریوم است که موفق به جلب توجه فعالان بازار شده است.

بایننس در تاریخ ۹ سپتامبر به‌طور رسمی اعلام کرد که قرارداد دائمی RPLUSDT را راه‌اندازی کرده و کاربران می‌توانند با اهرم حداکثر ۷۵ برابری به معامله این دارایی بپردازند. دارایی پایه این قرارداد همان پروتکل لیکویید استیکینگ اتریوم، یعنی راکت پول، خواهد بود.

RamzarzRamzarzخرید سریع RPL!
با یک کلیک راکت پول (RPL) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید RPL

علاوه بر این، بایننس اعلام کرده که حالت چند دارایی هم برای این توکن پشتیبانی شده و فاندینگ ریت آن بین مثبت ۲.۰۰ درصد و منفی ۲.۰۰ درصد تعیین شده است.

این صرافی همچنین اعلام کرده که ممکن است مشخصات قراردادهای آتی، از جمله فاندینگ ریت، اندازه تیک، حداکثر اهرم و مارجین، در آینده تغییر کند.

این اطلاعیه موجی از خوش‌بینی را نسبت به آینده راکت پول ایجاد کرده و در همین راستا، قیمت راکت پول در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۰ درصد افزایش مواجه شده است.

همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز با افزایش فوق‌العاده بیش از ۱۶۵۰ درصدی، به بیش از ۵۱ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این‌ها، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس نشان می‌دهند که سود باز قراردادهای آتی راکت پول با افزایش ۶۷۷.۲۲ درصدی به ۶.۵۵ میلیون دلار رسیده است.

حجم معاملات مشتقات این توکن نیز با رشد چشمگیر ۱۱۶۹۰ درصدی به ۹۱.۲۸ میلیون دلار افزایش یافته است. این افزایش‌ها نشان‌دهنده خوش‌بینی بالای بازار نسبت به آینده این توکن است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ