مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

زی‌کی سینک به نقشه راه کوین‌بیس اضافه شد! بازار چه واکنشی نشان داد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته گذشته، صرافی بزرگ کوین‌بیس از لیست شدن چندین رمزارز جدید در پلتفرم خود خبر داد. به‌طور خاص، روز گذشته این صرافی اعلام کرد که رمزارز زی‌کی سینک (ZK) را به نقشه راه خود اضافه کرده است.

در تاریخ ۵ سپتامبر نیز، کوین‌بیس از اضافه شدن رمزارز مون‌ول (WELL) به نقشه راه خود خبر داده بود.

به دنبال انتشار این اطلاعیه جدید، قیمت توکن ZK با بیش از ۶ درصد رشد، به ۰.۱۰۶ دلار رسیده است.

در اطلاعیه‌ای دیگر، کوین‌بیس اعلام کرد که توکن‌های کور (CORE)، لیدو دائو (LDO)، سیف (SAFE)، ولدورم فایننس (VELO) و گرویتی (G) اکنون برای کاربران نیویورک از طریق برنامه‌های آیفون و اندروید کوین‌بیس در دسترس هستند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZK!
با یک کلیک زی‌کی سینک (ZK) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ZK

علاوه بر این، توکن جدید پالیگان، یعنی POL اکنون در برنامه‌های آیفون و اندروید کوین‌بیس با برچسب Experimental فعال شده است. شایان ذکر است که پالیگان در تاریخ ۴ سپتامبر به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد و توکن MATIC آن به POL ارتقا یافت.

به همین دلیل، کوین‌بیس اعلام کرد که پشتیبانی از معاملات و ارسال/دریافت پالیگان PoS از تاریخ ۲۶ آگوست تا ۱۰ سپتامبر در کوین‌بیس غیرفعال خواهد بود.

در همین حال و در ارتباط با مسائل قانونی، یک قاضی نیویورک با درخواست کوین‌بیس برای دریافت مستندات از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) موافقت کرده و دستور داده که این کمیسیون اسناد مهمی را ارائه دهد، اما درخواست احضاریه برای گری گنسلر، رئیس SEC، رد شد.

در ماه جولای، کوین‌بیس درخواست کرده بود که گنسلر و کمیسیون SEC اسنادی را که برای پرونده این صرافی حیاتی هستند، ارائه دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یوتودِی