مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

تحلیل نمودار آلت‌کوین‌های پیشتاز هفته؛ آیا هنوز فرصت کسب سود وجود دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در هفته اول سپتامبر ۲۰۲۴، آلت‌کوین‌ها تلاش زیادی برای دستیابی به سودهای قابل توجه داشتند، اما بازار گسترده ارزهای دیجیتال نسبتاً آرام و کم‌تحرک باقی ماند.

با این حال، برخی از دارایی‌های برتر بر اساس ارزش بازار موفق شدند این روند آرام را بشکنند و به دلیل علاقه بازار و توسعه‌های مهم، رشد چشمگیری داشته باشند.

هلیوم (HNT)

قیمت توکن بومی بلاکچین هلیوم، این هفته بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت. از نظر تکنیکال، شاخص حجم تعادلی (OBV) از اواخر آگوست در حال افزایش بوده است.

شاخص OBV با بررسی حجم تجمعی، فشار خرید و فروش را اندازه‌گیری می‌کند و اکنون افزایش این شاخص در نمودار روزانه، نشان‌دهنده افزایش انباشت توکن هلیوم است. این مسئله نقشی کلیدی در افزایش قیمت هلیوم به بالای ۸ دلار ایفا کرده است.altcoin-big-gainers-first-week-septembe

در صورتی که فشار خرید ادامه یابد، قیمت هلیوم می‌تواند به ۸.۵۱ دلار برسد. اما اگر علاقه به این توکن کاهش یابد، احتمال افت قیمت آن تا ۶.۸۸ دلار وجود دارد.

استارک‌نت (STRK)

استارک‌نت نیز با افزایش ۲۴ درصدی قیمت خود، در میان آلت‌کوین‌های سودآور این هفته قرار دارد. این جهش زمانی رخ داد که ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، بیش از ۲ میلیون توکن STRK را به یک کیف پول جدید انتقال داد و پس از آن، قیمت استارک‌نت به ۰.۴۰ دلار رسید. این توکن برای مدتی در محدوده ۰.۳۹ دلار تثبیت شد و اکنون در محدوده قیمتی ۰.۴۳ دلار معامله می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع STRK!
با یک کلیک استارک‌نت (STRK) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید STRK

شاخص قدرت گاوی-خرسی (BBP) نشان می‌دهد که فشار صعودی بار دیگر از فشار نزولی پیشی گرفته که نشان‌دهنده احتمال افزایش قیمت دیگری است. استارک‌نت همچنین خط روند نزولی خود را شکسته که چشم‌انداز صعودی آن را تقویت می‌کند.altcoin-big-gainers-first-week-septembe

اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت استارک‌نت می‌تواند به ۰.۴۸ دلار برسد. اما اگر قیمت به زیر سطح حمایتی ۰.۳۵ دلار سقوط کند، احتمال رسیدن به پایین‌ترین حد تاریخی وجود دارد.

یونی‌سواپ (UNI)

ارز دیجیتال یونی‌سواپ نیز پس از تسویه‌حساب این پروتکل بلاکچینی با کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ایالات متحده، در لیست آلت‌کوین‌های سودآور هفته قرار گرفت. پس از این اتفاق، قیمت یونی‌سواپ در بازه هفتگی ۱۲ درصد افزایش یافت.

در حال حاضر، یونی‌سواپ با قیمت ۶.۴۳ دلار معامله می‌شود و کمی از اوج هفتگی خود، یعنی ۶.۶۲ دلار فاصله گرفته است. در نمودار روزانه، یونی‌سواپ نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود در حرکت است. به‌طور معمول، عبور از EMA نشان‌دهنده روند صعودی است، اما اگر یونی‌سواپ به زیر این سطح برسد، ممکن است قیمت به زیر ۶ دلار کاهش یافته و تا ۵.۶۰ دلار افت کند.altcoin-big-gainers-first-week-septembe

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به حرکت نزولی اشاره دارد. با این حال، در صورت رخداد توسعه‌ای مثبت برای یونی‌سواپ، این پیش‌بینی ممکن است تغییر کند و قیمت به ۶.۹۱ دلار برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو