مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

پشتیبانی گسترده بایننس از تون‌کوین؛ TON به سرویس درآمدزایی این صرافی اضافه شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس به تازگی اطلاعیه مهمی را در خصوص تون‌کوین (TON) منتشر کرده و از اضافه شدن این ارز دیجیتال به محصولات درآمدزایی Simple Earn خود خبر داده است.

این اطلاعیه در حالی منتشر شده که تلگرام با چالش‌های قانونی در سراسر جهان روبرو است و این موضوع، توجه بسیاری از فعالان صنعت ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده در تاریخ ۳ سپتامبر، کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در این برنامه درآمدزایی و انتخاب تون‌کوین، تا ۵.۹ درصد سود سالیانه دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن دریافت این پاداش‌ها، کاربران باید ثبت‌نام خود را بین ۳ تا ۲۳ سپتامبر تکمیل کنند.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TON

ثبت‌نام بر اساس اولویت زمانی انجام می‌شود و حداقل و حداکثر مقدار اشتراک و همچنین، مدت زمان قفل کردن توکن‌ها، میزان سود سالیانه کاربران را تعیین می‌کند. همچنین، پاداش‌ها به صورت روزانه توزیع خواهند شد.

این اطلاعیه بار دیگر توجهات را به سمت تون‌کوین جلب کرده است. با این حال، این توکن به دلیل نگرانی‌های قانونی پیرامون تلگرام و مدیرعامل آن، پاول دورف، با نوساناتی مواجه است.

اخیراً، تلگرام در کشورهای فرانسه و کره جنوبی تحت بررسی‌های قانونی قرار گرفته و این موضوع نگرانی‌های سرمایه‌گذاران را افزایش داده است.

قیمت تون‌کوین در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه به ترتیب ۰.۲۵، ۴.۶ و ۱۵.۲ درصد کاهش یافته و به ۵.۱۹ دلار رسیده است. با وجود افزایش حجم معاملات آتی و مشتقات، نگرانی‌ها درباره مسائل قانونی مرتبط با تلگرام همچنان بر بازار این رمزارز سایه افکنده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ