مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

فروشندگان اردینالز به دام افتادند؛ قیمت ORDI در مسیر صعود به ۴۰ دلار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال اردینالز (ORDI) در ابتدای هفته جاری و همزمان با بهبود نسبی بازار ارز دیجیتال، افزایش قابل‌توجهی پیدا کرد. این رشد به عوامل مختلفی نسبت داده می‌شود، از جمله پشتیبانی مداوم سرمایه‌گذاران که نقشی کلیدی در حفظ روند صعودی این رمزارز داشته‌اند.

شاخص جریان پول چایکین (CMF) نشان می‌دهد که از اواخر ماه ژوئن، جریان ورود سرمایه به بازار اردینالز به طور مداوم ادامه داشته است. این جریان‌های ورودی برای حفظ قیمت ORDI در برابر روندهای نزولی اخیر بازار بسیار مهم بوده‌اند و اگر ادامه یابند، این ارز دیجیتال می‌تواند در آینده نزدیک رشد بیشتری را تجربه کند.

از سوی دیگر، معامله‌گران نزولی، به ویژه کسانی که پوزیشن‌های فروش کوتاه‌مدت دارند، ممکن است نیاز به بازنگری در استراتژی‌های خود داشته باشند. روز گذشته، حدود ۲.۳۸ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت این ارز دیجیتال لیکویید شد که بیشترین میزان از اواسط ماه ژوئن تاکنون به شمار می‌رود.

RamzarzRamzarzخرید ORDI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز ORDI رو از ارزپلاس بخری!

خرید ORDI

داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که افزایش حجم پوزیشن‌های شورت لیکویید شده معمولاً با دوره‌های بهبود قیمت برای ORDI همراه بوده است. این الگو نشان می‌دهد که اردینالز ممکن است در آستانه یک روند صعودی قرار داشته باشد؛ زیرا با لیکویید شدن پوزیشن‌های شورت، فشار نزولی کاهش می‌یابد.

در حال حاضر، قیمت ORDI با رشدی ۲۱.۸۰ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۲.۴ دلار رسیده است. اگر شرایط مثبت ادامه یابد، قیمت ORDI می‌تواند بر مقاومت ۳۵.۵۶ دلار غلبه کرده و حتی به ۴۰ دلار برسد.ordi-price-surge-causes-short-liquidations-

با این حال، اگر اردینالز نتواند مقاومت ۳۵.۵ دلار را بشکند، ممکن است با کاهش قیمت مواجه شود؛ زیرا سرمایه‌گذاران برای حفظ و برداشت سودهای اخیر خود، اقدام به فروش خواهند کرد. این امر می‌تواند موجب کاهش قیمت تا ۳۰ دلار شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو