مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

لیست ۱۰ توکن RWA برتر؛ پیشتازان دارایی‌های دنیای واقعی که باید زیر نظر بگیرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) به دلیل افزایش قیمت برخی از توکن‌های این حوزه در ماه‌های اخیر، توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

این دارایی‌ها که در دنیای فیزیکی وجود دارند، به‌صورت توکن‌های دیجیتالی‌شده بر بستر بلاکچین و از طریق قراردادهای هوشمند نیز فعالیت می‌کنند.

پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) اخیراً لیستی از ۱۰ توکن برتر حوزه RWA بر اساس فعالیت توسعه‌ای ماهانه منتشر کرده است. در این لیست، چین‌لینک (LINK) با امتیاز ۵۰۱.۹۳ در رتبه اول قرار دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این توکن در سه ماهه اول سال جاری عملکرد خوبی داشت و قیمت آن به بیش از ۲۱ دلار رسید، اما در چند ماه گذشته دچار افت شدیدی شده است.

پس از چین‌لینک، سینتتیکس (SNX) با امتیاز ۲۳۳.۹۳ در رتبه دوم و سانتریفیوژ (CFG) با امتیاز ۹۶.۱ در رتبه سوم قرار دارند.

توکن‌های اوری‌چین (ORAI)، داسک (DUSK)، میکر (MKR) و آی‌ایکس سوآپ (IX) نیز در این لیست در رتبه‌های بعدی حضور دارند. لازم به ذکر است، رتبه‌بندی این هفت توکن در تحلیل قبلی سنتیمنت نیز به همین ترتیب بوده است.

پلی‌مش (POLYX) به‌تازگی توانسته به رتبه هشتم این لیست برسد و کردیت‌کوین (CTC) هم در جایگاه نهم قرار گرفته است. دی‌فکتور (FACTR) نیز با بهبود عملکرد خود وارد لیست ۱۰ توکن برتر شده است.

در این میان، یکی از توکن‌های برجسته حوزه RWA که در این لیست حضور ندارد، مانترا (OM) است. این توکن امسال شاهد رشد قابل‌توجهی بود و قیمت آن از ۰.۰۵ دلار در ژانویه به ۱.۴۰ دلار در جولای رسید. با این حال، در هفته‌های اخیر، قیمت این رمزارز یک روند نزولی را در پیش گرفته است.

با وجود روند اخیر، میزان افزایش قیمت مانترا از ابتدای سال جاری تا کنون (YTD) به حدود ۱۷۰۰ درصد می‌رسد. برخی از فعالان صنعت از عملکرد مانترا تمجید کرده و معتقدند که این توکن در آینده پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو