مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

آزادسازی ۲ میلیارد دلار توکن در سپتامبر؛ آماده نوسانات این ۵ آلت‌کوین‌ باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتظار می‌رود که در ماه سپتامبر، بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات گسترده‌ای مواجه شود؛ زیرا پروژه‌های مختلف قصد دارند حدود ۱.۷۳ میلیارد دلار از توکن‌های خود را آزاد کنند.

بر اساس داده‌های پلتفرم توکن‌آنلاکس (TokenUnlocks)، حدود ۴۱۸.۵۳ میلیون دلار از این آزادسازی‌ها به‌عنوان “کلیف آنلاکس” (Cliff Unlocks) طبقه‌بندی شده‌اند.

در این نوع آزادسازی، توکن‌ها به‌صورت دوره‌ای (هفتگی، ماهانه یا سالانه) به گردش درمی‌آیند. آزادسازی این توکن‌ها به این معناست که توکن‌هایی که قبلاً در دسترس نبودند، اکنون به بازار وارد می‌شوند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این اتفاق می‌تواند با افزایش عرضه، فشار فروش را افزایش داده و منجر به کاهش قیمت شود.

پنج رویداد مهم آزادسازی توکن در ماه سپتامبر شامل پروژه‌های سویی (SUI)، ایموتبل ایکس (IMX)، آپتوس (APT)، آربیتروم (ARB) و اپتیمیسم (OP) خواهد بود:

۱. در تاریخ ۱ سپتامبر، ۶۴.۱۹ میلیون توکن SUI به ارزش حدود ۵۱.۶ میلیون دلار آزاد خواهد شد که به سهامداران اولیه، سرمایه‌گذاران، و صندوق ذخیره جامعه تخصیص داده خواهد شد.

۲. در تاریخ ۶ سپتامبر، ۳۲.۴۷ میلیون توکن IMX به ارزش حدود ۴۷.۴۱ میلیون دلار آزاد خواهد شد که برای توسعه اکوسیستم و پروژه‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۳. در تاریخ ۱۱ سپتامبر، ۱۱.۳۱ میلیون توکن APT به ارزش حدودی ۷۶.۶۸ میلیون دلار آزاد خواهد شد که به بنیاد، جامعه و سهامداران اصلی اختصاص خواهد یافت.

۴. در تاریخ ۱۶ سپتامبر، ۹۲.۶۵ میلیون توکن ARB به ارزش حدود ۴۷.۴۸ میلیون دلار آزاد خواهد شد که به تیم توسعه‌دهنده، مشاوران و سرمایه‌گذاران تخصیص داده می‌شود.

۵. در تاریخ ۳۰ سپتامبر، ۳۱.۳۴ میلیون توکن OP به ارزش حدودی ۴۴.۵۱ میلیون دلار آزاد خواهد شد که به سهامداران اصلی و سرمایه‌گذاران اختصاص می‌یابد.

علاوه بر این، رویدادهای آزادسازی توکن‌های دیگری مانند دی‌وای‌ دی‌ایکس (dYdX)، زتاچین (ZetaChain) و ایپ‌کوین (ApeCoin) نیز در این ماه انجام خواهد شد که ممکن است تأثیرات قابل‌توجهی بر بازار داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو