مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

سپتامبر، ماه شکوفایی تون‌کوین؛ تحلیلگران نوید صعود قیمت TON را می‌دهند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از زمان دستگیری پاول دورف، مدیرعامل تلگرام در تاریخ ۲۴ آگوست، قیمت تون‌کوین (TON) در یک روند نزولی قرار داشته است. این توکن در حال حاضر با قیمت ۵.۴۵ دلار معامله می‌شود. با این وجود، یک تحلیلگر معتقد است که این رمزارز می‌تواند در ماه سپتامبر عملکرد بهتری نسبت به بازار کلی داشته باشد.
رایان لی، تحلیلگر ارشد بیت‌گت ریسرچ (Bitget Research)، در مصاحبه اخیر خود گفته که تون‌کوین از زمان دستگیری دورف، دچار سقوط شدیدی نشده و به‌ جای آن، مقاومت و بازیابی قابل‌توجهی داشته است. به گفته لی، این افت با عملکرد بیت‌کوین (BTC) همخوانی دارد که اخیراً در عبور از مرز ۶۰ هزار دلار دچار مشکل بوده است. لی همچنین بیان کرد که با وجود اتفاقات اخیر، تون‌کوین عملکرد بهتری نسبت به اتریوم (ETH) داشته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TON

به گفته این تحلیلگر، با وجود پوشش رسانه‌ای منفی در مورد دستگیری پاول دورف، احساسات پیرامون تون‌کوین همچنان صعودی است. لی این مقاومت را به وحدت بین سازندگان، پروژه‌ها و حامیان اکوسیستم تون نسبت می‌دهد. به گفته او، اگر این روند ادامه یابد، تون‌کوین در ماه سپتامبر عملکرد بهتری نسبت به بازار کلی خواهد داشت.
در مورد اهداف قیمتی تون‌کوین نیز، لی اظهار داشت که قیمت این توکن ممکن است به سطوح ۶.۵ یا ۷ دلار برسد. او همچنین معتقد است که اگر محیط کلی بازار تغییر نکند، تون‌کوین ممکن است در محدوده ۵ تا ۶ دلار، تثبیت شده و نوسان کند.
البته از نظر تکنیکال، احتمال کاهش بیشتر تون‌کوین در کوتاه‌مدت وجود دارد. در حال حاضر، این آلت‌کوین به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر از سطوح Leading Span A و Leading Span B مربوط به اندیکاتور ابر ایچیموکو معامله می‌شود که نشان می‌دهد فروشندگان در حال حاضر بازار را تحت کنترل دارند. علاوه بر این، کاهش شاخص قدرت نسبی (RSI)، وجود فشار فروش را تایید می‌کند. بنابراین، اگر فشار فروش ادامه یابد، قیمت تون‌کوین ممکن است به ۴.۷۴ دلار کاهش یابد.
سپتامبر، ماه شکوفایی تون‌کوین؛ تحلیلگران نوید صعود قیمت TON را می‌دهند!با این حال، اگر روند بازار تغییر کند و معامله‌گران شروع به خرید بیشتر تون‌کوین کنند، قیمت آن می‌تواند به ۵.۵۷ دلار افزایش یابد و احتمالاً به ۶ دلار برسد، که با پیش‌بینی‌های لی همسو است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو