مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

مدیرعامل تلگرام با قید وثیقه آزاد شد؛ تون‌کوین در مسیر صعود قرار گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از آزادی با وثیقه پاول دورف، مدیرعامل تلگرام توسط مقامات فرانسوی، ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) با افزایش قیمتی حدودا ۱۰ درصدی مواجه شد.

دورف که به مدت چهار روز در بازداشت به سر می‌برد، در تاریخ ۲۸ آگوست با پرداخت وثیقه‌ای به مبلغ ۵ میلیون یورو آزاد شد. با این حال، وی همچنان تحت نظارت قضایی قرار دارد و مجاز به خروج از فرانسه نیست.

طبق گزارش‌ها، اتهامات سنگینی از جمله تسهیل قاچاق مواد مخدر، کلاهبرداری سازمان‌یافته و توزیع محتوای مجرمانه علیه پاول دورف مطرح شده است.

همچنین، حکم جلبی نیز برای نیکولای دورف، برادر پاول و هم‌بنیان‌گذار تلگرام، به اتهام همدستی در توزیع و نگهداری تصاویر مجرمانه صادر شده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TON

علی‌رغم این چالش‌های حقوقی، انتشار خبر آزادی پاول دورف باعث رشد تون‌کوین شد و قیمت این ارز دیجیتال از ۵.۳۱ دلار به ۵.۸۵ دلار رسید.

با این حال، این افزایش قیمت دوام نیاورد و قیمت اکنون در محدوده ۵.۶۰ دلار تثبیت شده که نشان‌دهنده یک افت ۱۴ درصدی در طول هفته گذشته است.toncoin-surge-pavel-durov-release-ton-blockchain-outages

علاوه بر این، بلاکچین تون (TON) اخیراً به دلیل افزایش ناگهانی تراکنش‌های مربوط به میم‌کوین داگز (DOGS)، با مشکلات و قطعی‌هایی مواجه شده است. این مسئله نگرانی‌هایی را درباره توانایی این شبکه در مواجهه با افزایش فعالیت‌ها در آینده ایجاد کرده است.

روز گذشته، برای دومین بار، روند تولید بلاک‌های جدید در این بلاکچین متوقف شد. با این حال، طبق اطلاعیه رسمی، وضعیت اکنون به حالت عادی بازگشته و فرآیند تولید بلاک از سر گرفته شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو