مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

صعود خیره‌کننده ترون در بازار بی‌ثبات کریپتو؛ قیمت TRX به اوج ۳۹ ماهه رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال TRX، توکن بومی شبکه ترون، در هفته‌های اخیر عملکرد چشمگیری داشته و قیمت آن در ۱۴ روز گذشته با بیش از ۳۰ درصد رشد به محدوده ۰.۱۷ دلار رسیده که بالاترین سطح آن در ۳۹ ماه گذشته محسوب می‌شود.big-win-for-tron-investors-as-trx-price-tapped-39-month-high-details

ترون اخیراً با دستیابی به ارزش بازار بیش از ۱۴ میلیارد دلار، به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر پیوسته است. جایگاه کنونی ترون پیش از این در اختیار توکن تون‌کوین (TON) بود که به دلیل دستگیری پاول دورف، بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام، قیمت آن کاهش یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع TRX!
با یک کلیک ترون (TRX) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TRX

رشد چشمگیر قیمت TRX سود خوبی برای سرمایه‌گذاران آن به همراه داشته است؛ به‌ طوری که طبق داده‌های پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، ۱۰۰ درصد دارندگان این توکن در حال حاضر در سود هستند.

بیشتر سرمایه‌گذاران این توکن (۶۲ درصد) بیش از یک سال پیش وارد اکوسیستم ترون شده‌اند، در حالی که ۳۳ درصد آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته و تنها ۵ درصد آن‌ها در ۳۰ روز اخیر وارد این شبکه شده‌اند.

با وجود این رشد، برخی شاخص‌ها نشان می‌دهند که قیمت TRX ممکن است با اصلاح مواجه شود. یکی از این شاخص‌ها، شاخص قدرت نسبی (RSI) است که در حال حاضر نزدیک به منطقه اشباع خرید قرار دارد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، اکوسیستم ترون اخیراً به دلیل راه‌اندازی هزاران میم‌کوین در پلتفرم سان‌پامپ (SunPump) آن، مورد توجه قرار گرفته است.

بزرگ‌ترین میم‌کوین این پلتفرم، سان‌داگ (SUNDOG)، از زمان شروع معاملاتش در ۱۶ آگوست، بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته و ارزش بازار آن به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

رشد اخیر این میم‌کوین توجه بسیاری از فعالان حوزه کریپتو را به خود جلب کرده و برخی معتقدند که این آغاز یک روند صعودی بزرگ است که طی آن، سان‌داگ ممکن است به زودی به ۱ دلار برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو