مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

تحلیل تکنیکال آوه؛ برای روند صعودی این عوامل را زیر نظر داشته باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته‌های اخیر، قیمت توکن آوه (AAVE) جهشی قابل توجه را تجربه کرده و با افزایش ۵۵ درصدی طی یک هفته، بر چندین سطح مقاومت کلیدی غلبه نموده است.

با این حال، با توجه به اینکه احساسات بازار همچنان در منطقه «ترس» قرار دارد، سؤالی که به وجود می‌آید این است که آیا گاوها می‌توانند این روند صعودی را حفظ کنند یا خیر.

در اوایل ماه آگوست، قیمت آوه پس از ناکامی در شکستن مقاومت ۱۱۶ دلار (که اکنون به حمایت تبدیل شده)، الگوی «کنج صعودی» به وجود آمده را از کف شکست.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

اما اخیراً، بازگشتی از سطح حمایتی ۸۹ دلار رخ داد که باعث تغییر روند به نفع خریداران شد و قیمت آوه را تا ۱۳۵.۶۸ دلار افزایش داد.can-aaves-price-sustain-its-uptrend-these-are-the-factors-that-say-so

در حال حاضر، قیمت نزدیک به سطح مقاومتی ۱۴۲.۶۸ دلار قرار دارد که می‌تواند یک مانع مهم برای ادامه صعود باشد. شایان ذکر است که صعود اخیر با حجم معاملات بالا همراه بوده، اما قیمت اکنون وارد منطقه‌ای با نوسانات شدید شده است.

بر اساس داده‌های محدوده قابل مشاهده نمایه حجمی (VPVR)، یک مقاومت قوی در محدوده ۱۳۵ تا ۱۴۲ دلار دیده می‌شود که بر سقف رالی قبلی منطبق است.

در صورتی که آوه نتواند بر این سطح غلبه کند، امکان سقوط قیمت تا حمایت ۱۱۶ دلار وجود خواهد داشت. در طرف مقابل، شکسته شدن این سطح مقاومت به رشد قیمت تا ۱۵۰ دلار منجر خواهد شد.

در پی افزایش اخیر حجم خرید، اندیکاتورهای تکنیکال هشدارهایی در مورد رسیدن به وضعیت اشباع خرید صادر کرده‌اند که احتمال وقوع یک اصلاح قیمتی را افزایش می‌دهد.

در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات ۳۳.۰۵ درصد کاهش یافته و شاخص سود باز نیز ۶.۶۰ درصد افت کرده است که از فروش گسترده معامله‌گران به منظور تثبیت سود حکایت دارد.

در نهایت، نسبت پوزیشن‌های لانگ به شورت آوه در صرافی بایننس به ۰.۲۷۵۸ رسیده که نشان‌دهنده انتظار برخی معامله‌گران برای اصلاح قیمت است.

سرمایه‌گذاران باید علاوه بر توجه به روندهای کلی بازار، اخبار مهمی را که ممکن است بر قیمت این ارز دیجیتال تأثیر بگذارد، زیر نظر داشته باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو