مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

ترون آماده فتح قله‌های جدید؛ آیا TRX به اوج تاریخی خود بازمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال ترون (TRX)، توکن اصلی شبکه Tron، اخیراً عملکرد قابل توجهی در بازار کریپتو داشته است. قیمت ترون برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۱ از مرز ۰.۱۶ دلار گذشت و ارزش بازار آن به حدود ۱۴ میلیارد دلار رسید.

این افزایش قابل توجه، ترون را به یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان تبدیل کرده و برای مدت کوتاهی توانست جایگاه کاردانو (ADA) را تصاحب کند.

همچنین، راه‌اندازی پلتفرم سان‌پامپ (SunPump) توسط جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، به کاربران این امکان را داد که با سرعت بالایی، میم‌کوین‌های خود را ایجاد کنند. این حرکت باعث ایجاد هزاران میم‌کوین جدید و افزایش فعالیت‌های شبکه ترون شد.

یکی از میم‌کوین‌های مبتنی بر ترون که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سان‌داگ (SUNDOG) است که در ۱۶ آگوست، معاملات آن آغاز شد و ارزش بازار آن با سرعت زیادی از ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

در این میان، جاستین سان به اهمیت نقدینگی بالای شبکه ترون اشاره و بیان کرد که ترون با داشتن استخر نقدینگی بزرگ‌تر از هر پروتکل بلاکچینی دیگر، توانسته است توجه بسیاری از توسعه‌دهندگان و معامله‌گران میم‌کوین‌ها را جلب کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع TRX!
با یک کلیک ترون (TRX) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TRX

در این میان، سؤال اساسی این است که آیا ترون می‌تواند قبل از پایان سال ۲۰۲۴، به بالاترین قیمت تاریخی خود، یعنی ۰.۲۳ دلار که در ژانویه ۲۰۱۸ ثبت شده بود، برسد. در پاسخ به این سوال، هوش‌مصنوعی چت جی‌پی‌تی، گفته است:

یک بازار صعودی قوی، تحت تأثیر شرایط مطلوب اقتصاد کلان، وضوح نظارتی و افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، می‌تواند محیط مورد نیاز برای افزایش قیمت ترون را ایجاد کند.

با این حال، رقابت ترون با سایر پلتفرم‌های بلاکچین و توسعه آنها، می‌تواند مانعی برای این هدف باشد. در این میان، بسیاری از کاربران X معتقدند که روند صعودی ترون هنوز به پایان نرسیده است و ممکن است به زودی رکورد قیمتی خود را بشکند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو