مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

اعلام حمایت کوین‌بیس از توکن POL پالیگان؛ قیمت این رمزارز نیامده افزایش یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی کوین‌بیس با اضافه کردن توکن بومی اکوسیستم پالیگان (POL) به نقشه راه خود، باعث افزایش بیش از ۱۴ درصدی قیمت این توکن شد.

این صرافی اعلام کرده که نماد توکن بومی شبکه پالیگان را به زودی از MATIC به POL تغییر خواهد داد و از آن در شبکه‌های پالیگان و اتریوم پشتیبانی خواهد کرد. این تغییرات که از ۲۶ آگوست آغاز خواهد شد، یکی از گام‌های کلیدی در توسعه شبکه پالیگان محسوب می‌شود.

کوین‌بیس همچنین به کاربران توصیه کرده تا از واریز MATIC بر روی شبکه اثبات سهام پالیگان خودداری کنند تا از بروز اختلالات جلوگیری شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در این صرافی، معاملات و انتقالات MATIC بر روی شبکه پالیگان از ۲۶ آگوست تا ۱۰ سپتامبر موقتاً متوقف خواهد شد تا انتقال به‌طور روان انجام شود. با این حال، کاربران همچنان پاداش‌های استیکینگ توکن MATIC را دریافت خواهند کرد.

همچنین، لازم به ذکر است که در طول این مدت، معاملات برای هر دو توکن MATIC و POL در شبکه اتریوم ادامه خواهد داشت تا کاربران بتوانند بدون وقفه به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند.

این حرکت از سوی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال، باعث افزایش نقدینگی و کاربرد توکن POL شده و می‌تواند آن را به یک دارایی کلیدی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال تبدیل کند.

اضافه شدن توکن POL به نقشه راه کوین‌بیس واکنش مثبتی را از سوی فعالان بازار به همراه داشته است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت ارز دیجیتال POL با بیش از ۱۴ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۵۳۵ دلار رسیده و حجم معاملات آن نیز ۱۴۰ درصد رشد کرده است.

همچنین، قیمت MATIC با رشدی ۱۳ درصدی به ۰.۵۳۱۱ دلار رسیده و حجم معاملات آن ۱۱۷ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ