مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت تون‌کوین؛ صعود به ۷.۵ دلار یا سقوط به ۶.۵ دلار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) روز دوشنبه با افزایش قیمت تقریبا ۹ درصدی، توجه‌ها را به خود جلب کرد، در حالی که بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی روند نزولی داشت.

با این حال، روز گذشته به دلیل فعالیت‌های برداشت سود، قیمت تون‌کوین ۲.۸۸ درصد کاهش یافت و حجم معاملات آن نیز ۲۵.۱۹ درصد افت کرد. البته به نظر می‌رسد که این روند کاهش موقتی باشد؛ زیرا تون‌کوین همچنان در موقعیت مناسبی برای از سر گرفتن روند صعودی خود قرار دارد.

در حال حاضر، قیمت تون‌کوین به ۶.۸ دلار رسیده و در حال حرکت به سمت ابر ایچیموکو است که می‌تواند نشانه‌ای از تلاش این رمزارز برای خروج از روند نزولی باشد.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید TON

ابر ایچیموکو یک شاخص تکنیکال است که جهت روند، قدرت حرکت و سطوح حمایت و مقاومت را تعیین می‌کند. اگر قیمت تون‌کوین بتواند بالای این ابر قرار گیرد، بریک‌اوت صعودی تایید خواهد شد.ton-briefly-dominates-market-rally

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) تون‌کوین در حال افزایش است و به ۵۴.۸۳ رسیده که نشان‌دهنده افزایش تقاضا و انباشت بیشتر است. همچنین، شاخص حرکت جهت‌دار (DMI) تایید می‌کند که خریداران تون‌کوین کنترل بازار را در دست دارند و احساسات صعودی بر بازار حاکم است.

با این حال، در بازار مشتقات تون‌کوین، تریدرها بیشتر به پوزیشن‌های شورت علاقه‌مند هستند و فاندینگ ریت تون کوین از ابتدای ماه عمدتاً منفی بوده و در حال حاضر به منفی ۰.۰۰۹۱ درصد رسیده است. این امر نشان می‌دهد که بیشتر تریدرهای آتی انتظار کاهش قیمت را دارند.

اگر روند کاهشی فعلی ادامه یابد، قیمت تون‌کوین ممکن است به ۶.۵۱ دلار برسد. اما در صورت از سرگیری روند صعودی، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا ۷.۵۲ دلار افزایش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو