مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

رشد ۴۰ درصدی STMX در یک روز! چرا استورم‌ایکس توجه معامله‌گران را جلب کرده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استورم ایکس (StormX) یک پلتفرم بازگشت وجه (cashback؛ بازگرداندن بخشی از مبلغ خرید به مشتری) مبتنی بر ارز دیجیتال است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با خرید آنلاین از فروشگاه‌های مختلف، پاداش‌های رمزارزی دریافت کنند.

این پلتفرم با برندهای معروفی همچون سامسونگ، نایک و لگو (Lego) همکاری می‌کند و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا افزونه مرورگر، از این پاداش‌ها بهره‌مند شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته استورم ایکس، امکان استیک کردن توکن اصلی آن، STMX، است. با استیک کردن این توکن، کاربران می‌توانند پاداش‌های بیشتری کسب کنند.

همچنین، نرخ‌های بازگشت وجه در این پلتفرم بسیار رقابتی است و در برخی موارد، تا ۸۷.۵ درصد از مبلغ خرید به صورت رمزارزی به کاربران بازگردانده می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع STMX!
با یک کلیک استورم (STMX) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید STMX

استورم ایکس، به عنوان یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-۲۰، از مکانیسم اثبات سهام (PoS) امن اتریوم استفاده می‌کند. این پلتفرم با جذب سرمایه بیش از ۳۰ میلیون دلاری از سوی شرکت‌های معتبر همچون بلاک‌فُلیو (Blockfolio)، بنیاد لایت کوین و کایبر نتورک، توانسته است جایگاه خود را در بازار تثبیت کند.

با پشتیبانی از بیش از ۷۵۰ فروشگاه آنلاین، استورم ایکس به عنوان یکی از پیشگامان حوزه خرید آنلاین مبتنی بر ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

بر اساس داده‌های بازار، در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت استورم ایکس با افزایش چشمگیر ۴۲ درصدی مواجه شده و در زمان نگارش این خبر، در محدوده قیمتی ۰.۰۱۰۰۱ دلار معامله می‌شود.stormx

همزمان با این افزایش قیمت، ارزش بازار این توکن نیز با ۴۲ درصد افزایش به ۱۰۰.۱۳ میلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات روزانه این رمزارز با افزایش قابل توجه ۹۶.۷۵ درصدی، به ۲۱۲.۷۶ میلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین مارکت کپ