مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

انتقال بازی دات‌کوین به بلاکچین ونوم؛ روند صعودی قیمت VENOM آغاز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی دات‌کوین (Dotcoin) یکی دیگر از بازی‌های کلیکی است که بر بستر تلگرام فعالیت می‌کند و به دلیل سادگی خود و فراهم کردن امکان کسب درآمد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این بازی که اوایل امسال منتشر شد، به بازیکنان اجازه می‌دهد با ضربه زدن به صفحه نمایش، ارز درون‌برنامه‌ای کسب کنند.

این بازی بیش از ۳.۵ میلیون کاربر روزانه و بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد و حجم بالای کاربران، میزبانی آن بر روی بلاکچین را به چالشی تبدیل کرده است.

به همین دلیل، تیم توسعه‌دهنده دات‌کوین تصمیم گرفته که این بازی را روی بلاکچین ونوم (Venom) راه‌اندازی کند. ونوم بلاکچینی سریع، مقیاس‌پذیر و با امنیت بالا است که برای پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های پرکاربر طراحی شده است.

با انتقال به بلاکچین ونوم، کاربران دات‌کوین می‌توانند از امکانات مختلف این شبکه، از جمله صرافی‌ها، بازارهای NFT و سایر بازی‌ها بهره‌مند شوند. همچنین، تیم توسعه‌دهنده دات ‌کوین قصد دارد تا توکن بومی این بازی را بر روی بلاکچین ونوم عرضه کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع VENOM!
با یک کلیک ونوم (VENOM) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید DADDY

همکاری دات‌ کوین با ونوم می‌تواند به افزایش فعالیت در شبکه ونوم کمک کرده و فرصت‌های جدیدی را برای کاربران و توسعه‌دهندگان آن ایجاد کند. با توجه به محبوبیت بازی دات‌ کوین، انتظار می‌رود که این همکاری تأثیر مثبتی بر هر دو طرف داشته باشد.

در همین راستا، قیمت توکن ونوم (VENOM) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲.۷۹ درصد افزایش داشته و در حال حاضر در محدوده ۰.۱۸۵ دلار معامله می‌شود.dotcoin-tap-to-play-game-set-to-launch-on-veno

ارزش بازار این توکن نیز به ۱۸۲.۷۴ میلیون دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن هم به میزان چشمگیر ۴۳۵ درصد افزایش یافته و در محدوده ۸.۷ میلیون دلار قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو دیلی