مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۶ مرداد ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده اکثر ارزهای دیجیتال بازار امروز صعودی دارند و بازار به رنگ سبز درآمده است. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۴۱۷ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۵.۴۵ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، افزایش قیمتی ۱.۴۹ درصدی را ثبت کرده است و روندی صعودی دارد. ارز دیجیتال برتر بازار، در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۷ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم اما برخلاف بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۰.۰۷ درصدی را ثبت کرده و امروز در محدوده ۳.۲۵۶ دلار معامله می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با توجه به داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال کانفلاکس (CFX)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Conflux امروز با رشد قیمتی ۱۸.۶۹ درصدی در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Conflux، نام رمزارزهای ای‌کش (XEC) با ۱۱.۱۶ درصد افزایش قیمت و ژوپیتر (JUP) با ۹.۹۶ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار قرار دارند.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال مونرو (XMR) با ۵.۹۲ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌ ارز  ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از Monero نیز، ارز دیجیتال میکر (MKR) با ۴.۰۰ درصد افت قیمت و ارز آوه (AAVE) با ۳.۷۲ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین مارکت کپ