مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

لیر زیرو، الماسی پنهان در بازار کریپتو! تحلیل روند صعودی و پیش‌بینی قیمت ZRO

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار کریپتو در حال حاضر در دوره‌ای از آرامش نسبی به سر می‌برد و بسیاری از سرمایه‌گذاران منتظر روند صعودی بعدی هستند.

اکثر آلت‌کوین‌ها هنوز در نقاط ورودی جذابی قرار دارند و با اینکه قیمت آن‌ها به تدریج در حال افزایش است، همچنان فرصت مناسبی برای کشف الماس‌های مخفی بازار قبل از انفجار قیمت آن‌ها وجود دارد.

با بررسی شاخص‌های کلیدی، روندهای بازار و الگوهای قیمتی، معامله‌گران می‌توانند تشخیص دهند که کدام ارزهای دیجیتال برای رشد چشمگیر آماده هستند و چگونه باید موقعیت‌های خود را در بازار به‌خوبی تنظیم کنند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ZRO!
با یک کلیک لیر زیرو (ZRO) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ZRO

در همین راستا، تحلیلگران معتقدند که لیر زیرو (ZRO) یکی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد است. این آلت‌کوین، با وجود نوسانات اخیر بازار، علائم مثبتی از خود نشان می‌دهد.

در حال حاضر، قیمت ZRO بین ۴.۱۴ تا ۵.۸۷ دلار در نوسان است و در طول یک ماه گذشته بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است.how-to-spot-a-hidden-crypto-gem-practical-tips-from-leading-market-analyst

در شش ماه گذشته نیز، لیر زیرو توانسته یک افزایش قیمت ۳۹۳ درصدی را به ثبت برساند.

بر اساس تحلیل تکنیکال، شاخص قدرت نسبی (RSI) لیر زیرو در سطح ۳۴.۷۶ و شاخص استوکاستیک (stochastic) آن در سطح ۱۴.۶۰ قرار دارد که نشان‌دهنده فضای کافی برای حرکت صعودی است.

در حال حاضر، مقاومت‌های کلیدی لیر زیرو در سطوح ۶.۵۳ دلار و ۸.۲۷ دلار قرار دارند که به ترتیب به معنای افزایش قیمت ۴۰ درصد و ۹۰ درصدی هستند. همچنین، حمایت قوی این آلت‌کوین در سطح ۳.۰۶ دلار قرار گرفته و در صورت افت بیشتر، سطح حمایتی دیگری در محدوده ۱.۳۳ دلار وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتونیوز