مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

بایننس پنجاه و چهارمین پروژه لانچ‌پول خود را معرفی کرد: نات کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان از لحاظ حجم معاملات، در اعلامیه جدید خود اعلام کرده که نات کوین (NOT) را به عنوان پنجاه و چهارمین پروژه سرویس لانچ‌پول خود راه‌اندازی خواهد کرد.
بر اساس بیانیه بایننس، صفحه لانچ‌پول نات کوین از ۱۳ می فعال شده و برای یک دوره سه روزه، تا ۱۶ می ادامه خواهد داشت. به این ترتیب، کاربران این فرصت را دارند که با استیک کردن توکن‌های BNB و FDUSD خود در استخرهای جداگانه، توکن‌های NOT را فارم کنند. ساختار توزیع جوایز نیز به این صورت است که ۸۵ درصد از پاداش‌ها به استیک‌کنندگان BNB و ۱۵ درصد باقی‌مانده به استیک‌کنندگان FDUSD اختصاص خواهد یافت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

طبق گزارش‌ها، نات ‌کوین که برای عرضه در همان روز، یعنی ۱۶ می آماده می‌شود، دارای حداکثر عرضه ۱۰۳ میلیارد واحدی خواهد بود که ۱۰۰ درصد این توکن‌ها از همان ابتدا در گردش خواهند بود.
راه‌اندازی نات کوین به عنوان پنجاه و چهارمین پروژه سرویس لانچ‌پول بایننس، یک نقطه عطف مهم در اکوسیستم کریپتو و برای این پروژه است. سرمایه‌گذاری قبلی بایننس لبز در این پروژه نیز بر اعتبار آن در جامعه تأکید می‌کند.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دو صرافی شناخته‌شده اوکی‌ایکس (OKX) و بای‌بیت (BYBIT) نیز از لیست کردن ارز دیجیتال جدید نات کوین در تاریخ ۱۶ می خبر داده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌گیپ