مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

رکوردشکنی‌ جدید تعداد تراکنش‌های آربیتروم؛ نمودار ARB سیگنال خرید داد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آربیتروم (Arbitrum)، یکی از راه‌حل‌های لایه ۲ پیشرو برای افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم، به نقطه عطف بزرگی در شبکه خود رسیده است. طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، تراکنش‌های روزانه آربیتروم تا ۸ می به دو میلیون افزایش یافت.

به گزارش این پلتفرم، از ماه مارس تاکنون، آربیتروم به طور مداوم و به طور متوسط روزانه یک میلیون تراکنش انجام داده است. این یک دستاورد بزرگ برای آربیتروم محسوب می‌شود؛ زیرا ثابت می‌کند که این شبکه نسبت به همتایان خود کاربر پسندتر است.

این نقطه عطف در حالی به ثبت رسیده که تیم آربیتروم از ارتقای ماشین مجازی Stylus خود خبر داده است. این ارتقا که به‌روزرسانی گیگا نامیده می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده که هزینه‌های تراکنش را ۲ تا ۴ برابر ارزان‌تر کند.

RamzarzRamzarzخرید ARB فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک آربیتروم را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ARB

ارائه ابزارهای جدید و بهتر، بهبود امنیت و فشرده‌سازی اندازه قرارداد برای عملکرد بهتر نیز از دیگر تغییرات اعمال‌شده در نتیجه به‌روزرسانی گیگا هستند.

در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال ARB با قیمت ۱٫۰۲ دلار معامله می‌شود.

به گفته علی مارتینز، تحلیلگر مطرح بازار، در نمودار هفتگی آربیتروم، اندیکاتور تی‌دی سکوئنشال (TD Sequential) سیگنال خرید می‌دهد که نشان‌دهنده بهبود قیمت آن در کوتاه مدت است.arbitrum-arb-hits-2-million-daily-transaction-milestone-amid-crucial-updat

در همین راستا و با توجه به به‌روزرسانی‌های اخیر آربیتروم، انتظار می‌رود که تعداد کاربران این شبکه نیز افزایش یابد. این موضوع، تقاضا برای ARB را هم در بلندمدت افزایش خواهد داد و منجر به آغاز رالی گسترده‌ای برای قیمت آن خواهد شد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع یوتودِی