مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

پیش‌بینی اهداف قیمتی اتنا و تن‌کوین در سال ۲۰۲۴ توسط تحلیلگران بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته کارشناسان و تحلیلگران بازار، دو ارز دیجیتال اتنا (ENA) و تن کوین (TON) پتانسیل بیشتری برای رشد در آینده دارند. در ادامه، اهداف قیمتی این دو رمزارز را بررسی می‌کنیم.

اتنا با پتانسیل افزایش ۸۸ درصدی

کارشناسان بر این باورند که اتنا به دلیل عملکرد قوی خود از زمان عرضه در آوریل، یکی از بهترین آلت‌کوین‌ها برای خرید است. اگرچه قیمت اتنا در اوایل آوریل به ۱.۵۱ دلار رسید، ولی تا پایان ماه به محدوده ۰.۹ دلار کاهش یافت.

با این حال، تحلیلگران انتظار دارند که روند صعودی این رمزارز ادامه داشته باشد و قیمت آن تا پایان سال از ۱.۷۰ دلار عبور کند. بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند امیدوار به کسب بیش از ۸۸ درصد سود باشند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ENA

یکی از دلایل اصلی خوش‌بینی کارشناسان به اتنا، فعالیت گسترده نهنگ‌های این ارز دیجیتال است. همچنین، تیم اتنا لبز در آوریل، بیت‌کوین را به عنوان پشتوانه دلار مصنوعی USDe خود انتخاب کرد.

با وجود این، برخی کارشناسان با اشاره به نوسانات بالای اتنا و جایگاه ضعیف آن از نظر ارزش کل بازار، پیش‌بینی نزولی دارند. این گروه معتقدند که قیمت اتنا در آینده‌ای نزدیک ممکن است تا ۰.۶۰ دلار کاهش یابد.

تن کوین به دنبال عبور از سد ۱۰ دلار

طرفداران تن کوین، با توجه به رشد قابل توجه ارزش کل بازار این ارز دیجیتال و کاربردهای پیشرفته آن در تلگرام، آن را بهترین سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو می‌دانند.

طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، تن کوین می‌تواند روند صعودی خود را حفظ کرده و تا پایان سال ۲۰۲۴ به محدوده ۱۰ دلاری نزدیک شود. قیمت تن کوین در اواخر آوریل حدود ۵.۵۰ دلار بود و این یعنی امکان رشد بیش از ۸۱ درصدی برای آن وجود دارد.

با این حال و در صورت عدم تثبیت قیمت تن کوین بالای ۶ دلار، برخی کارشناسان از احتمال نزولی شدن روند آن خبر می‌دهند. به عبارتی، خرس‌ها بر این باورند که قیمت تن کوین ممکن است تا پایان دسامبر به ۴.۲۰ دلار سقوط کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین ادیشن