مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

انباشت سنگین سولانا توسط نهنگ‌ها؛ نشانه‌ای برای پایان روند نزولی قیمت SOL؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، قیمت سولانا (SOL) افزایش قابل‌توجهی داشت. این افزایش قیمت در حالی رخ داده که پیش‌تر شاهد یک روند نزولی ماهانه برای سولانا بودیم. با این حال، انباشت سنگین سولانا توسط نهنگ‌ها، خوش‌بینی‌هایی را در مورد روند صعودی قیمت این ارز دیجیتال در آینده ایجاد کرده است.

داده‌های به دست آمده از پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهد که یک آدرس ناشناس در تاریخ ۴ می اقدام به خرید ۲۶۷,۰۷۷ واحد سولانا به ارزش ۳۸.۶۳ میلیون دلار کرده است.

این خرید همزمان با افزایش تقریبا ۴ درصدی قیمت سولانا صورت گرفته است. اعتماد بالای این نهنگ به سولانا و همچنین افزایش فشار خرید ناشی از این تراکنش، نویدبخش آینده‌ای روشن برای قیمت این ارز دیجیتال است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

سولانا در ماه گذشته اصلاحات قابل توجهی را پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها این افت قیمت را فرصتی برای خرید این ارز دیجیتال تلقی کرده‌اند.

علاوه بر این، افزایش خوش‌بینی‌ها و رشد قیمت SOL در حالی رخ داده که سولانا به تازگی موفق به رفع مشکل «تراکم شبکه» خود شده است. رفع این مشکل فنی می‌تواند به پایداری و کارایی بیشتر شبکه کمک کند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا با ۱.۳۳ درصد افزایش، در محدوده ۱۴۵.۹۴ دلاری قرار دارد. بالاترین و پایین‌ترین قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب ۱۴۸.۹۴ دلار و ۱۴۳.۵۶ دلار بوده است.

در این میان، داده‌های پلتفرم کوین گلس (Coinglass) نشان‌دهنده‌ کاهش ۳ درصدی سود باز و کاهش ۳۷.۰۴ درصدی حجم معاملات آتی سولانا است.

این داده‌ها نشان‌دهنده‌ ابهام در مورد روند کوتاه‌مدت قیمت سولانا هستند و در طرف مقابل، انباشت نهنگ‌ها نویدبخش رشد قابل‌توجه قیمت در آینده است. حال، باید منتظر ماند و دید که قیمت SOL به کدام سمت می‌رود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ