مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

اوندو ۹۵ میلیون دلار به بلک‌راک منتقل کرد! منتظر رکورد جدید قیمت Ondo باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم Ondo Finance که در زمینه‌ دارایی‌های جهان واقعی (RWA) توکنیزه‌شده فعالیت می‌کند، برای تسهیل تسویه فوری توکن OUSG خود که پشتوانه اوراق خزانه‌داری آمریکا است، ۹۵ میلیون دلار دارایی را به صندوق BUIDL متعلق به بلک راک (BlackRock) منتقل کرده است.

این همکاری Ondo Finance را به بازیگری مهم در اکوسیستم BUIDL تبدیل می‌کند.

با این انتقال و با احتساب دارایی‌های قبلی، اکنون اوندو فایننس در مجموع ۱۱۰ میلیون دلار توکن BUIDL در اختیار دارد. به گفته‌ محققان حوزه بلاکچین، این همکاری می‌تواند بازار توکنیزه‌شده اوراق خزانه‌داری ایالات متحده را تا یک میلیارد دلار تقویت کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع ONDO!
با یک کلیک اوندو فایننس (ONDO) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ONDO

تیم اوندو از این اقدام بلک‌راک و همکاری گسترده با بازیگران این اکوسیستم ابراز خرسندی کرده است. آنها بر این باورند که این رویداد نه تنها مفهوم اولیه‌ توکن شدن یک صندوق اوراق خزانه‌داری آمریکا را تأیید می‌کند، بلکه نشان‌دهنده‌ اهمیت توکن‌سازی اوراق بهادار سنتی روی بلاکچین‌های عمومی در جهت تکامل بازارهای مالی است.

توکن اوندو (ONDO) پس از ثبت رکورد ۰.۹۵ دلاری در ۲۵ مارس، اکنون در حال تثبیت قیمت است و این خبر موجب افزایش قیمت آن شده است.

در زمان نگارش این خبر، اوندو با قیمت ۰.۹۲۶۳ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۸.۳۹ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با حدود ۲۰ درصد افزایش به ۴۴۳ میلیون دلار رسیده و ارزش بازار آن با بیش از ۸ درصد افزایش، ۱.۲۸ میلیارد دلار است.

این رشد قیمتی همچنین میزان افزایش قیمت چشمگیر Ondo در ۳۰ روز گذشته را نیز به ۱۲۱ درصد رسانده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌تی‌سی‌نیوز