مطالب این بخش از سایر خبرگزاری‌ها جمع‌آوری شده است و صرفا جهت افزایش آگاهی شما قرار گرفته است و لزوما به معنای تایید آن توسط چنج‌کن نیست.

جهش ۴۰ درصدی تن کوین؛ امکان کسب درآمد با توکن TON در تلگرام فراهم شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پاول دوروف، بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام، امروز با انتشار پیامی در کانال رسمی خود اعلام کرد که این غول پیام‌رسانی متمرکز بر حفظ حریم خصوصی، از ماه مارس شروع به اشتراک درآمد تبلیغات با صاحبان کانال‌ها خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، از ماه مارس و پس از باز شدن پلتفرم تبلیغاتی برای همه تبلیغ‌کنندگان، صاحبان کانال‌های تلگرام در بیش از ۱۰۰ کشور می‌توانند درآمد خود را دریافت کنند. طبق اعلام پاول دوروف، صاحبان کانال‌ها ۵۰ درصد از کل درآمد حاصل از تبلیغات به نمایش درآمده در کانال‌های خود را دریافت خواهند کرد.

طبق گزارش‌ها، این پلتفرم تبلیغاتی بر روی بلاکچین شبکه باز (تن) ساخته شده و به طور انحصاری از توکن TON برای پرداخت درآمدها استفاده خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به دنبال انتشار این خبر، قیمت توکن بومی شبکه تن، TON، با یک رشد ۴۰ درصدی به بیش از ۲٫۹۲ دلار افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، تن کوین کمی عقب‌نشینی کرده و با قیمت ۲٫۷۴ دلار معامله می‌شود. با این حال، در بازه ۲۴ ساعته، همچنان بیش از ۲۶ درصد رشد دارد.telegram-to-share-ad-revenue-via-ton-blockchain-ton-soars-18

لازم به ذکر است که تلگرام، چهارمین اپلیکیشن پیام‌رسان آنلاین محبوب در سراسر جهان است که روزانه حدود ۱۹۶ میلیون کاربر فعال و ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین دسک